Betaling op factuur nodig? Klik hier om een bestelling op factuur aan te vragen.
(enkel beschikbaar voor organisaties waarvoor een betaling via de webshop niet mogelijk is of waarbij een bestelbon aangemaakt wordt)

Betalen op factuur ?

Let op: inschrijven op factuur is enkel mogelijk voor organisaties waarbij een betaling via de webshop niet mogelijk is of voor bestellingen met een bestelbon.

Regel je zelf de betaling? Of betaald je werkgever jouw factuur terug? Dan kan je je aankoop gewoon afronden en betalen via de webshop. Je ontvangt van ons bij elke aankoop steeds een factuur via mail. Toch geen factuur ontvangen? Geef ons gerust een seintje op: info@ergopraktijk.be 

Werk je voor een organisatie waar een aparte financiële afdeling jou inschrijving betaald? Doorloop dan volgend stappenplan om te betalen op facturen. 

Je bestelling aanmaken

Al onze cursussen werken met inschrijvingen op naam. Wil je meerdere werknemers inschrijven voor een cursus of opleiding? Maak dan voor iedere deelnemer een aparte bestelling aan.

Dezelfde deelnemer inschrijven voor meerdere cursussen tegelijk? Dit kan wel in dezelfde bestelling, door meerdere cursussen toe te voegen aan je winkelmandje vóór je verder gaat met stap 2. 

 

Stap 1 - De cursus toevoegen aan je winkelmandje

Een bestelling aanmaken kan door via de website (klik hier om de website opnieuw te openen in een nieuw tabblad) naar de cursus te gaan waar je iemand voor wil inschrijven, de juiste optie selecteren (lid van de beroepsvereniging of niet) en de cursus toevoegen aan je winkelmandje.

Deze stap al gedaan? Klik dan hier om je winkelmandje te openen.

Stap 2 - Doorgaan naar afrekenen

Ga naar je winkelmandje, controleer je bestelling en klik – Doorgaan naar afrekenen.

Stap 3 - Bestelgegevens invullen

Vul bij de factuurgegevens volgende gegevens in voor de werknemer(!) die je wil inschrijven:

Voornaam: Voornaam van de werknemers die je inschrijft.
Achternaam: Achternaam van de werknemer die je inschrijft.
Emailadres: Email van de werknemer die je inschrijft. 
Telefoon: Telefoonnummer van de werknemer die je inschrijft.

Vul volgende gegevens in voor je organisatie:

Bedrijfsnaam: Naam van de organisatie
BTW-nummer: BTW nummer van de organisatie
Adresgegevens: Adres van de organisatie die op het factuur mag.

Geef nog even door of we voor deze deelnemer rekening moeten houden met intoleranties of allergieën voor de lunch en naar waar het cursusmateriaal voor deze deelnemer bezorgd mag worden. 

Stap 4 - Bestelling plaatsen

Selecteer bij  – Jouw bestelling – een betaaloptie naar keuze. (Het maakt in deze stap niet uit welke betaaloptie je kiest, je kan de betaling na het plaatsen van de bestelling annuleren). 

Selecteer dat je akkoord bent met de voorwaarden en klik op – bestelling plaatsen.

Stap 5 - Betaling annuleren

Je wordt nu doorgestuurd naar een andere betaalpagina (afhankelijk van de betaaloptie die je koos).

Hier kan je je betaling annuleren. 

Je plaatste nu een bestelling zonder betaling. (Je krijgt hier nog geen bevestigingsmail voor, aangezien de betaling nog niet in orde is) Ook de inschrijving in de cursus is voorlopig nog niet afgerond of bevestigd.

Wil je meteen nog een werknemer inschrijven? Doorloop dan stap 1 tem 5 opnieuw voor een volgende werknemer. 

Factuur aanvragen

Stap 6 - Betaling op factuur aanvragen

Je kan nu voor je bestelling(en) een betaling op factuur aanvragen.

Hiervoor stuur je (binnen de 2u na het aanmaken van je bestelling(en) ) een mailtje naar: ellen@ergopraktijk.be met vermelding van:

De naam voor de deelnemer(s) waarvoor je een bestelling aanmaakte en alle nodige gegevens die wij op het factuur moeten vermelden. Geef gerust ook door of je bij meerdere bestelling graag 1 factuur met alle bestellingen ontvangt of 1 factuur per bestelling.

Werken jullie met een bestelbon? Gelieve dit dan ook te vermelden en de bestelbon of nodige gegevens toe te voegen.

Let op: stuur ons zo snel mogelijk na het aanmaken van je bestelling(en) een mailtje, openstaande bestellingen worden door de webshop, na een korte tijdspanne, automatisch terug verwijderd als wij hier geen factuur voor aanmaken!

Stap 7 - Betalen factuur

Je krijgt van ons (binnen 2-3 werkdagen) een mailtje terug met bijhorend factuur.

Hou er rekening mee dat de inschrijving voor de cursus of opleiding pas in orde is na ontvangst van de betaling. Loopt de betaling vertraging op? Neem dan tijdig contact met ons op.

Heb je nog een andere vraag?
Geraak je er niet uit?
Of laat je internet of systeem het niet toe om een bestelling te plaatsen?

Neem dan gerust even contact op via mail (ellen@ergopraktijk.be) en vermeld al zoveel mogelijk gegevens. Dan kijk ik met plezier even hoe ik jullie inschrijving verder mee in orde kan brengen.